Content is king. Sprzedaż przez sieć bez jakościowych treści nie będzie możliwa
Rewolucja. Tak można określić zmiany, jakie w ostatnim czasie przeszedł content marketing. Różnego rodzaju treści mocno ewoluowały, ale to jeszcze nie koniec. W roku 2021 będziemy świadkami stawiania coraz śmielszych kroków ku lepszym artykułom. Najnowsza aktualizacja algorytmu Google wypowiada wojnę nierzetelnemu contentowi. Treść wspierająca sprzedaż musi przestrzegać jasno określonych zasad White Hat SEO. Co to oznacza dla przedsiębiorcy? Content marketing musi zachęcać odbiorców i przede wszystkim odpowiadać na ich ewentualne pytania i wątpliwości. Przestrzegaj zasad języka polskiego, umiejętnie nasycaj treść frazami kluczowymi, szukaj sposobów na uatrakcyjnienie artykułu. Na pewno na tym zyskasz – nie tylko finansowo, ale również i wizerunkowo.
Algorytm Google coraz bardziej przyjazny dla posiadaczy smartfonów i tabletów
Amerykański gigant od kilku lat jasno daje do zrozumienia, że priorytetem dla przedsiębiorców powinno być zaspokajanie oczekiwań użytkowników mobilnych. Dlaczego? Takie wyszukiwania stanowią teraz ponad połowę globalnych rezultatów. Nikogo więc nie dziwi, że skuteczne pozycjonowanie stron internetowych w 2021 roku spełnia standardy Mobile-First Index. Dodatkowo, jeżeli zależy Ci na pozyskiwaniu Klientów posługujących się smartfonami, zadbaj o przystosowanie witryny pod wyszukiwanie głosowe. To trend, który może zrewolucjonizować nie tylko ten rok, ale również całą dekadę w marketingu sieciowym.