Uzupełnienie oświadczeń do programu “Granty PPGR – Wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym"
Szanowni Państwo, dziękujemy za zainteresowanie Programem „Granty PPGR – Wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym”. Do urzędu wpłynęło łącznie 275 wniosków o sprzęt komputerowy dla uczniów, potomków pracowników byłych PPGR.
Informujemy, że Centrum Projektów Polska Cyfrowa (CPPC) nałożyło na Gminę obowiązek uzyskania od wszystkich wnioskodawców dokumentów potwierdzających spełnienie kryteriów udziału w programie. Złożone oświadczenia będą uznane za prawidłowe w przypadku ich uzupełnienia zaświadczeniami lub innymi dokumentami wystawionymi przez instytucje organów publicznych.
Gmina Brodnica wystąpiła o weryfikację informacji o zatrudnieniu pracowników PGR do właściwej terytorialnie delegatury Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa. Istnieje uzasadnione ryzyko, że w terminie na uzupełnienie wniosku złożonego przez Gminę do CPPC (16 grudnia 2021 roku) KOWR nie przeprowadzi weryfikacji. Brak potwierdzenia faktu zatrudnienia w PGR (czy to w formie informacji z KOWR czy przedstawionych przez Państwa dokumentów) BĘDZIE skutkować ODRZUCENIEM Państwa wniosku przez CPPC.
Uzupełnienie oświadczenia do „Grantów PPGR” wraz z dokumentami w formie kserokopii należy przedłożyć w nieprzekraczalnym terminie do 10 grudnia 2021 r. do godz. 15.30 w sekretariacie Urzędu Gminy Brodnica, ul. Mazurska 13.
Szczegółowe informacje na ten temat i wymagane druki można znaleźć pod adresem: http://brodnica.ug.gov.pl/asp/pl_start.asp?typ=13&menu=16&dzialy=16&artykul=1711&akcja=artykul
Napisz komentarz
Komentarze