7 czerwca Starostwo Powiatowe w Brodnicy wznowiło bezpośrednią obsługę interesantów z zachowaniem niezbędnych rygorów sanitarnych. Ruch klientów w urzędzie regulowany jest zgodnie z zasadą: jedna osoba obsługiwana na jedno stanowisko obsługi. Wizytę trzeba wcześniej umówić telefonicznie. Podyktowane jest to względami bezpieczeństwa klientów urzędu i pracowników.
Osobiste wizyty w starostwie należy ustalać telefonicznie, dzwoniąc na centralę - nr tel. 56 495 08 00 - lub bezpośrednio do wydziałów starostwa. Numery kontaktowe do wydziałów dostępne są na stronie BIP oraz www.brodnica.com.pl. Bezpośrednia obsługa interesantów prowadzona jest w godzinach pracy urzędu. Interesanci mogą jednak nadal składać wnioski i inne załączone dokumenty w formie pisemnej:
• do specjalnie w tym celu przygotowanej skrzynki podawczej znajdującej się przy wejściu głównym do budynku Starostwa Powiatowego w Brodnicy, przy ul. Kamionka 18; dokumenty należy składać w zabezpieczonej i podpisanej kopercie imieniem i nazwiskiem, z adresem zwrotnym;
• za pośrednictwem operatora pocztowego lub Paczkomatu Urząd24;
• on-line z wykorzystaniem platformy internetowej na adres ePUAP:
q4fn0qr237/SkrytkaESP.
Dokumenty oraz tablice rejestracyjne z Wydziału Komunikacji i Transportu dostarczane będą wnioskodawcom za pośrednictwem Paczkomatu Urząd 24 lub operatora pocztowego. Zgłoszenia nabycia i zbycia pojazdów w dalszym ciągu będzie można dokonywać również drogą elektroniczną.
Szczegółowe informacje na stronach: www.brodnica.com.pl (zakładki: Jak załatwić sprawę i Załatwiaj na odległość) oraz https://starostwo-brodnica.bip.net.pl/?a=6000
pm,
Fot. P. Majchrzak
Napisz komentarz
Komentarze